شکستم


 دلم شکست شکست، شکست

این بار حرفام راه نفس کشیدنم رو بست.

صورتم تره تره،تره

بالش شکست دلم، دیگه نمیتونه بپره

آخه چه جور میشه نوشت

وقتی...



نظرات شما عزیزان:

کاترینا
ساعت20:57---4 مرداد 1392
من دلم می خواهد
ساعتی غرق درونم باشم!!

عاری از عاطفه ها
تهی از موج و سراب
دورتر از رفقا…
خالی از هرچه فراق!!

من نه عاشق هستم ؛
و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من

من دلم تنگ خودم گشته و بس…!


کاترینا
ساعت20:59---15 خرداد 1392
انشا...که زودخوب بشه سرنمازواسش دعا میکنم ناامیدنشین خداکمک میکنه
پاسخ: مرسی،حتما دعا کنید


ehsan
ساعت17:56---7 خرداد 1392
سلام محمد جان ممنون که به وب سر زدی ونظر دادی

آهنگ برات آپلود کردم

http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://ehsa n4118.persiangig.com/ehsan.rar
پاسخ: خیلی خیلی ممنون


asma
ساعت0:46---31 ارديبهشت 1392
baaaaaaaaaaaaaaale
پاسخ: خوش اومدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : نگاهی نو, شکستم, دلم شکست, محمد جوانمردی, نگاهی نو, نگاهی نو, جوانمردی, نگاهی نو, ,
یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 21:59 |- محمد جوانمردی -|

ϰ-†нêmê§